Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

2017-05-23T03:08:58+02:00

En fransförlängning avbockad

Posted by

Så då var man alldeles precis klar med sina extra långa ögonfransar, har inte haft speciellt mycket tid över till att lägga på mascaran på morgonen eftersom Jon så gärna vill hålla mig vaken om natten. Därmed sover jag väldigt långt inpå dagen nuförtiden och före jobbet finns inte mycket till utrymme till att lägga mascara eller någonting annat för den delen.
 

Så det blev ett besök till fransförlängningssalongen

Därmed tog jag mig tid, medans Micke hämtade Jon på dagis att boka mig en tid hos Fransförlängninggävle.se för att få problemet ur världen.
Snabbt och smidigt, ja smidigt iaf, snabbt var det då inte utan jag fick sitta och blunda (läs sova) i en och en halv timme. Men det blev förbaskat snyggt iaf och det var det helt klart värt. Tur nog så var jag inte allergisk mot limmet dom använder när de sätter fast fransarna. Har sett några snygga bilder på det likt nedan :) 

En fransförlängning avbockad

Snyggt va?

Som jag sa så reagerade jag inte på limmet och skönt var det för det där ovan ser lite skräckinjagande ut. Såhär blev i sin tur mina.

En fransförlängning avbockad

Jag hade tyvärr inte mycket mer att dela med mig av idag utan det har inte hänt så mycket mer än att Jon är väldigt kinkig på senare tid. Men det lägger sig nog om ett tag så att man får komma tillbaka och bli återställd :)

See comments

To be informed of the latest articles, subscribe:
comments

Girl Gift Template by Ipietoon - Hosted by Overblog